Mastering the Music Business, a ajuns la cea de-a 3-a ediție. Cu fiecare episod a crescut în interes și în ceea ce a oferit participanților.
Mastering the Music Business, prima conferință organizată în România pe teme de industrie muzicală, dedicată în special artiștilor independenți, dar și celorlalți profesioniști ai industriei muzicale – manageri, agenți de booking, agenți de PR, tour manageri, avocați, promoteri, reprezentanți ai label-urilor majore și independente – a ajuns la cea de-a treia ediție. Evenimentul va avea loc în perioada 20-22 martie 2018 și se va desfășura în Sala Aula din incinta Ministerului Culturii (București, Bd. Unirii, nr. 22).
În 2017, Mastering the Music Business s-a desfășurat tot în incinta Ministerului Culturii și a fost o ediție de succes. Anul acesta mai ofertant ca niciodată, MMB-ul propune o diversitate de teme pe subiectul industriei muzicale românești și internaționale. 39 de speakeri, pînă la acest moment (printre care: Matt Lawrance, cîștigător de premiu Grammy), vor discuta printre altele despre:
- business-ul producției muzicale (interacțiuni, surse de venit, plăți, etc.)
- mecanica selectării pieselor potrivite pentru filme, jocuri, etc.
- management muzical
- prima platformă online de producție muzicală românească cu acces internațional
- unelte pentru artiști și producători
- povești de succes împărtășite de către creatori
- panel-uri radio
Deasemenea, vor exista și cîteva premiere:
- cocktail de deschidere unde vor fi invitați speaker-ii împreună cu participanții
- workshop-uri specializate, separate de conferință
- sesiuni de evaluare muzicală a pieselor produse în România (piese trimise de participanți la conferință)
- showcase-uri cu artiști debutanți din România și din străinătate pe baza unei preselecții preliminare
Pentru interesați, biletele se pot achiziționa (încă) în perioada early-bird pînă pe 15/02/2018, astfel un bilet în această perioadă este 55 EURO. Mai multe informații legate de achiziționarea biletelor pentru MMB le găsiți pe site-ul oficial.