Din seria, ”am fost acolo”, câteva cuvinte despre workshop-ul ”Secretele Industriei” susținut de către Florin Grozea pe 27 septembrie 2016.
Florin, a fost la înălțime! O spun din capul locului pentru a deschide așa cum se cuvine descrierii întâlnirii. A fost prezentă mai multă lume decât m-am așteptat atât eu cât și Florin, așa cum a declarat la începutul workshop-ului. Audiența a fost formată din: artiști, manageri, organizatori de evenimente, oameni de PR, producători, membrii de case de discuri, bloggeri, ce să mai, o întreagă pleiadă de actori la piesa care se numește ”Industria Muzicală Românească”. Începători sau consacrați participanții au fost receptivi la informațiile prezentate de către Florin într-o manieră deschisă, prietenoasă și relaxată.
Scopul workshop-ului, așa cum era el prezentat, a fost transformarea banalelor like-uri primite pe Facebook, în bani și s-a concentrat într-o manieră pragmatică pe etapele (nouă la număr) acestei transformări. Nu o să insist foarte mult pe conținut, ideile fiind creionate în prezentarea de mai jos. Vreau să consemnez setea de cunoaștere, de interacțiune, de socializare și de vehiculare de idei din rândul participanților.
Florin a încercat și a reușit să facă un transfer de informație eficient și a captat interesul audienței bazându-se pe elemente pragmatice, reale, în pași bine definiți și explicați, astfel încât ceea ce pare complicat sau poate chiar abstract să devină clar și la îndemână.
Câteva gânduri din partea unora dintre participanți:
”AR TREBUI CA LA ASTFEL DE EVENIMENTE SA IA PARTE MAI MULTI OAMENI DIN INDUSTRIE, DOAR ASA PUTEM EVOLUA.” Alin Pandaru(Pandutzu) blogger, vlogger, jurnalist
“A FOST O EXPERIENȚĂ EXTRAORDINARĂ CONȚINUTUL A FOST CLAR ȘI LA OBIECT, NU ȘTIU CÂND AU TRECUT 5 ORE.” Mihai Drăgan (oveit.com) antreprenor
“UN WORKSHOP FOARTE INTERESANT. FOLOSIM EMAIL MARKETING DE 2 ANI DAR ACUM AM AFLAT LUCRURI NOI SI IMEDIAT APLICABILE.” Cornel Ilie (VUNK) artist, compozitor
“MI-AU PLĂCUT MULT STRUCTURA WORKSHOP-ULUI ȘI CEI 9 PAȘI CARE SE POT APLICA ÎNTR-UN MOD MĂSURABIL.” Irina Bărăgoi blogger
“FLORIN A REUȘIT SĂ MĂ SURPRINDĂ ÎNTR-UN MOD PLĂCUT. AM PLECAT DE LA WORKSHOP CU IDEI NOI DESPRE CUM SĂ-MI APLIC CUNOȘTINȚELE DE MARKETING ÎN MANAGEMENTUL ARTISTIC.” Magda Zander specialist digital marketing, manager Umbra
“INIȚIAL AM CREZUT CĂ MĂ VOI PLICTISI DESTUL DE REPEDE… AM PLECAT PRINTRE ULTIMII, CRED CĂ ASTA SPUNE TOT” Cristi Ochiu manager Deepcentral, Anda Adam, Paraziții
Foto credits: https://www.facebook.com/floringrozea
2 thoughts on “Secretele Industriei – impresii după workshop”